miercuri, 24 februarie 2010

Despre mine

Povestea mea aceasta incepe astfel:
Am deschis ochii la 1947 in orasul Breaza. Mi-am petrecut anii copilariei urmand cursurile scolii elementare Nr. 3 Capu Campului( asa se numea pe-atunci), apoi am urmat liceul teoretic "Aurel Vlaicu" unde mi-am descoperit pasiunea pentru fizica si mecanica, membru al promotiei 1965.
Mi-am incheiat adolescenta prin stagiul militar facut la Bacau, apoi m-am inscris la universitatea Brasov, la facultatea Electrotehnica, de pe ale carei banci am iesit absolvent in anul 1973.
M-am intors apoi in locul natal si am profesat ca Inginer electrotehnic la intreprinderea "Turnatoria Centrala Campina" timp de 19 ani. Aici am intalnit-o pe viitoarea mea sotie, Luminita, si m-am casatorit. Am doi copii, Andrei de 27 de ani si Ruxandra de 22 ani.
Am fost intotdeauna interesat de tehnologie si mai ales de viteza cu care societatea noastra se modifica. Astfel am ajuns sa am acest blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate